- LAWART jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Także w razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu podczas transportu lub braku elementów klient składa reklamację na e-mail sklep@lawart.pl dokładnie opisując problem.
- Produkty z kategorii OUTLET posiadają obniżoną cenę ze względu na różne uszkodzenia powstałe np. podczas produkcji lub wady materiałowe. Wszelkie informacje zawarte są na stronie danego produktu i klient decydując się na taki zakup, wyraża na nie zgodę. Zatem sprzedawca nie odpowiada za tę niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Inaczej mówiąc wymienione wady nie mogą stanowić podstawy do uznania ewentualnej reklamacji.
- Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, zobowiązujemy się do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku potwierdzenia przez sklep konieczności zwrotu wadliwego lub błędnie wysłanego produktu prosimy o odesłanie go wraz z dokumentem sprzedaży (faktura, paragon) na adres firmy:
Lawart Joanna Lawenda-Cichocka
ul. Janiszowska 17a/1
02-264 Warszawa