Lawart

Zwroty i Reklamacje
  1. LAWART jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Także w razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu podczas transportu lub braku elementów klient składa reklamację na e-mail sklep@lawart.pl dokładnie opisując problem.
  3. Produkty z kategorii OUTLET posiadają obniżoną cenę ze względu na różne uszkodzenia powstałe np. podczas produkcji lub wady materiałowe. Wszelkie informacje zawarte są na stronie danego produktu i klient decydując się na taki zakup, wyraża na nie zgodę. Zatem sprzedawca nie odpowiada za tę niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Inaczej mówiąc wymienione wady nie mogą stanowić podstawy do uznania ewentualnej reklamacji.
  4. Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, zobowiązujemy się do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. W przypadku potwierdzenia przez sklep konieczności zwrotu wadliwego lub błędnie wysłanego produktu prosimy o odesłanie go wraz z dokumentem sprzedaży (faktura, paragon) na adres firmy:

 

Lawart Joanna Lawenda-Cichocka

ul. Janiszowska 17a/1

02-264 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl