Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dlaczego nie otrzymałem paragonu do przesyłki za pobraniem?
Wysyłka paragonu wraz z zakupionym towarem nie jest prawidłowa, gdy klient płaci przy odbiorze "przesyłki za pobraniem". Wówczas bowiem sprzedaż zostanie zaewidencjonowana w złym terminie. W tym właśnie przypadku termin uzyskania zapłaty jest inny, niż termin wysyłki. Co za tym idzie, nie ma możliwości wysyłki paragonu w takiej paczce. Rozwiązaniem tej sytuacji jest wystawianie faktury i dołączanie jej do przesyłki z płatnością przy odbiorze. Paragon wystawiamy dopiero po informacji o odebraniu towaru i otrzymaniu zapłaty. Zachowujemy go wraz z kopią faktury – nie musimy już przekazywać go do klienta.
Czy prowadzicie Państwo sprzedaż stacjonarną?
Prowadzimy sprzedaż wyłącznie poprzez stronę internetową. Możliwy jest jednak odbiór osobisty zakupionych produktów w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Czy produkty sprzedawane przez sklep LAWART są nowe?
Tak. Towar będący w naszej ofercie jest nowy. Nie prowadzimy sprzedaży rzeczy używanych.
Czy towar będący w Państwa ofercie jest dostępny od ręki?
Na stronie naszego sklepu internetowego zawsze widnieje informacja o dostępności poszczególnych produktów. I zawsze są one na stanie i dostępne "od ręki". Nie sprowadzamy z magazynów zewnętrznych więc nie ma obawy, że wysyłka towaru opóźni się.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.