Lawart


Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Zapisując się do Newslettera akceptujesz jego regulamin.
FAQ
  1. Dlaczego nie otrzymałem paragonu do przesyłki za pobraniem?
    • Wysyłka paragonu wraz z zakupionym towarem nie jest prawidłowa, gdy klient płaci przy odbiorze "przesyłki za pobraniem". Wówczas bowiem sprzedaż zostanie zaewidencjonowana w złym terminie. W tym właśnie przypadku termin uzyskania zapłaty jest inny, niż termin wysyłki. Co za tym idzie, nie ma możliwości wysyłki paragonu w takiej paczce. Rozwiązaniem tej sytuacji jest wystawianie faktury i dołączanie jej do przesyłki z płatnością przy odbiorze. Paragon wystawiamy dopiero po informacji o odebraniu towaru i otrzymaniu zapłaty. Zachowujemy go wraz z kopią faktury – nie musimy już przekazywać go do klienta.
  2. Czy prowadzicie Państwo sprzedaż stacjonarną?
    • Prowadzimy sprzedaż wyłącznie poprzez stronę internetową. Możliwy jest jednak odbiór osobisty zakupionych produktów w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu.
  3. Czy istnieje możliwość wykonania produktu na zamówienie?
    • Oczywiście taka możliwość istnieje. Jeśli nie możesz znaleźć tworzonej przez nas biżuterii w swoim stylu lub masz jakiś pomysł na produkt podobny do tego, który widnieje w sklepie, po prostu do nas napisz. Uzgodnimy wówczas szczegóły a następnie przygotujemy dla Ciebie ofertę oraz zarys produktu najbardziej zbliżonego do Twoich oczekiwań. Czas wykonania oraz cena uzależnione są oczywiście od dostępności oraz ilości i jakości użytych materiałów.
Nowości w sklepie
24 godziny
24 godziny
53,00 zł
szt.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl