Lawart

FAQ
  1. Dlaczego nie otrzymałem paragonu do przesyłki za pobraniem?
    • Wysyłka paragonu wraz z zakupionym towarem nie jest prawidłowa, gdy klient płaci przy odbiorze "przesyłki za pobraniem". Wówczas bowiem sprzedaż zostanie zaewidencjonowana w złym terminie. W tym właśnie przypadku termin uzyskania zapłaty jest inny, niż termin wysyłki. Co za tym idzie, nie ma możliwości wysyłki paragonu w takiej paczce. Rozwiązaniem tej sytuacji jest wystawianie faktury i dołączanie jej do przesyłki z płatnością przy odbiorze. Paragon wystawiamy dopiero po informacji o odebraniu towaru i otrzymaniu zapłaty. Zachowujemy go wraz z kopią faktury – nie musimy już przekazywać go do klienta.
  2. Czy prowadzicie Państwo sprzedaż stacjonarną?
    • Prowadzimy sprzedaż wyłącznie poprzez stronę internetową. Możliwy jest jednak odbiór osobisty zakupionych produktów w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu.
  3. Czy produkty sprzedawane przez sklep LAWART są nowe?
    • Tak. Towar będący w naszej ofercie jest nowy. Nie prowadzimy sprzedaży rzeczy używanych.
  4. Czy towar będący w Państwa ofercie jest dostępny od ręki?
    • Na stronie naszego sklepu internetowego zawsze widnieje informacja o dostępności poszczególnych produktów. I zawsze są one na stanie i dostępne "od ręki". Nie sprowadzamy z magazynów zewnętrznych więc nie ma obawy, że wysyłka towaru opóźni się.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl