Lawart

Reklamacje
  1. LAWART jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Także w razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu podczas transportu lub braku elementów klient składa reklamację na e-mail sklep@lawart.pl dokładnie opisując problem.
  3. Produkty z kategorii OUTLET posiadają obniżoną cenę ze względu na różne uszkodzenia powstałe np. podczas produkcji lub wady materiałowe. Wszelkie informacje zawarte są na stronie danego produktu i klient decydując się na taki zakup, wyraża na nie zgodę. Zatem sprzedawca nie odpowiada za tę niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Inaczej mówiąc wymienione wady nie mogą stanowić podstawy do uznania ewentualnej reklamacji.
  4. Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, zobowiązujemy się do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  5. W przypadku potwierdzenia przez sklep konieczności zwrotu wadliwego lub błędnie wysłanego produktu prosimy o odesłanie go wraz z dokumentem sprzedaży (faktura, paragon) na adres firmy:

 

Lawart Joanna Lawenda-Cichocka

ul. Janiszowska 17a/1

02-264 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl