Lawart

Regulamin Usług Prania

  1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Zamówienia wykonujemy na podstawie cennika umieszczonego na stronie internetowej oraz oględzin przedmiotu przeznaczonego do prania.
  3. Zarówno przed przyjęciem zlecenia jak i po wykonanej usłudze wykonujemy fotografie powierzchni/przedmiotu przeznaczonego do prania ekstrakcyjnego.
  4. Nie gwarantujemy całkowitego usunięcia plam z silnych barwników takich jak uryna, kawa, wino, rdza, herbata lub plam zapieranych nieodpowiednią chemią.
  5. Na niektórych dywanach i wykładzinach polipropylenowych w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać przetarcia lub inne skazy będące wynikiem uszkodzeń runa. 
  6. Ze względu na specyfikę mokrej bądź wilgotnej wykładziny, po jej wyschnięciu (najczęściej następnego dnia) na prośbę klienta możemy przeprowadzić kontrolę jakości prania. Konieczne może okazać się bowiem powtórne pranie części wykładziny. Wykonujemy je w ramach tego samego zlecenia we wspólnie uzgodnionym terminie.
  7. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot przeznaczony do prania ekstrakcyjnego może ulec zniszczeniu, zastrzegamy sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.
  8. Dywany klejone, podklejane lub usztywniane mączką kostną, podczas prania mogą ulec rozklejeniu. Klient zleca pranie takiego dywanu na własną odpowiedzialność.
  9. Usługę prania ekstrakcyjnego wykonujemy u klienta we wspólnie ustalonym terminie.
  10. Po skonsultowaniu terminu, klient może sam dostarczyć do siedziby firmy krzesła, mniejsze pufy lub dywany o maksymalnych wymiarach 3x6m. Po akceptacji, oględzinach i przeprowadzonej usłudze prania, klient powiadamiany jest o możliwości odbioru pozostawionych przedmiotów. Czas realizacji takiego zlecenia wynosi nie więcej niż 7 dni roboczych.
  11. Istnieje możliwość odebrania części zleconych do prania przedmiotów (np. krzeseł, mniejszych puf) oraz dywanów o maksymalnych wymiarach 3x6m, celem wykonania usługi poza lokalem klienta. Czas realizacji takiego zlecenia wynosi nie więcej niż 7 dni roboczych. Koszt wykonania usługi poza lokalem klienta (obejmujący odbiór i dostarczenie przedmiotu usługi) jest powiększany o 40zł netto.
  12. Minimalny koszt wykonania usługi wynosi 80zł netto.
  13. Ceny podane w cenniku są cenami netto. Wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
  14. Ewentualne reklamacje należy zgłaszać w ciągu 48 godzin od wykonania usługi, drogą mailową na adres: firma@lawart.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl